Odzież reklamowa - do czego służy?
Najprostszym przykładem jest ten już przytoczony - do wyróżnienia pracowników wśród tłumów ludzi. Odzież reklamowa nie musi być ograniczona jednak do zatrudnionych. Może być także swego rodzaju gadżetem związanym z marką, który jednocześnie stanowi dyskretną reklamę.
Ubranie z logotypem marki wzmacnia więzi klienta z marką. Zwiększa to jego lojalność i szanse na ponowny kontakt z firmą. Jest to także pomoc dla przedstawicieli handlowych, którzy po wręczeniu takiego darmowego upominku mogą wywołać efekt psychologiczny, dzięki któremu klient poczuje, że jest im coś winny - i będzie bardziej skłonny skorzystać z ich usługi. Jeśli się jednak tak nie stanie, przynajmniej można mieć nadzieję, że będzie nosił otrzymane ubranie, a w efekcie zwiększał spontaniczną znajomość marki, będąc niejako żywą przestrzenią reklamową.
W tym celu poza ubraniami produkuje się także szereg innych gadżetów: pendrive'y, długopisy, zapalniczki, kubki czy smycze. Wszystkie te akcesoria ludzie wykorzystują na co dzień, chętnie więc skorzystają z takich podarunków.
Odzież reklamowa nie może być jednak zwykłą koszulką z sieciówki - musi być odpowiednio przygotowana do znakowania. Taki rodzaj często posiada odpowiednie kieszonki dla maszyn nanoszących logotypy.
Gdzie zamawiać odzież reklamową?
Najlepiej więc skorzystać z usług firm, które zajmują się tworzeniem takiego rodzaju odzieży. Dobrym przykładem jest odzież reklamowa od firmy P-M. Oferuje ona bezpłatną wycenę oraz atrakcyjne rabaty dla stałych klientów. W ich asortymencie znajdują się zarówno ubrania stricte robocze, jak i takie, które cechuje wyższy poziom elegancji. Metody, z których korzystają to: haft komputerowy, naszywki haftowane, sitodruk, termotransfer i sublimacja.
Wśród dostępnych artykułów możliwych do spersonalizowania są:
-
koszulki polo,
-
T-shirty,
-
bluzy,
-
polary,
-
koszule,
-
kurtki,
-
kamizelki,
-
spodnie,
-
szorty,
-
czapki,
-
ręczniki
-
szlafroki
-
torby,
-
odzież sportowa,
-
odzież ostrzegawcza,
-
swetry,
-
piżamy,
-
odzież dla gastronomii,
-
oraz popularne w ostatnich latach maseczki.
Wybór jest więc kompleksowy i zaspokoi potrzeby każdego przedsiębiorstwa niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności. Szereg dostępnych technik wykonania umożliwi odpowiednie dopasowanie do rodzaju ubrania i jego przeznaczenia, a w efekcie zapewni ogromne korzyści dla firmy.