Wydawać by się mogło, że niektóre formy reklamy zdominowane są przez konkretne branże. W telewizji najczęściej mamy do czynienia z promocją sklepów czy artykułów. Gazetki promocyjne zarezerwowane są dla supermarketów i drogerii, a social media wydają się być królestwem urody, diety i siłowni w Sosnowcu. Jednak coraz więcej firm z innych branż również osiąga sukcesy, promując swoje usługi np. na Facebooku. Jak skutecznie wypromować w ten sposób warsztat samochodowy z Gdyni?
Podawaj dokładne informacje
Jeszcze przed zaproszeniem pierwszych obserwujących do naszego profilu sprawdźmy czy informacje, które zamieściliśmy w rubrykach, poświęconych naszej firmie są rzetelne. Przyjrzyjmy się dokładnie czy nie występują w nich błędy stylistyczne, literówki lub przejęzyczenia. Podobnie powinniśmy postępować z dodawanymi treściami w formie relacji lub postów. Musimy bardzo dokładnie weryfikować to, co dodajemy do naszego firmowego profilu. Każda ewentualna pomyłka świadczy na niekorzyść naszej firmy i podważa nasz profesjonalizm. Lepiej więc postawić na krótkie treści, którym jesteśmy się w stanie kilkukrotnie przyjrzeć niż długie eseje z dużą ilością błędów.
Aktualne treści
Prowadzenie profilu firmy na Facebooku ma sens, gdy uaktualniamy nasze informacje, dodajemy posty lub zdjęcia. Jeśli z góry wiemy, że zajrzymy na fanpage raz na pół roku, odpuśćmy sobie. Szkoda naszego zachodu. Media społecznościowe oczekują aktywności oraz ruchu. Dodawanie nawet krótkich notek, ogłoszeń, zdjęć z napraw samochodów czy wymiany opon przyniesie nam zasięgi. W Przeciwnym razie będziemy jednym z wielu profili w portalach społecznościowych, które są martwe i absolutnie nie wnoszą nic pozytywnego do wizerunku serwisu samochodowego.
Orły Motoryzacji – opinie
Przydatną funkcją w profilach Facebook jest możliwość ich oceniania. Dzięki uruchomieniu tej opcji, osoby odwiedzające fanpage warsztatu samochodowego będą mogły przyznać nam odpowiednią ilość gwiazdek. Zapewne z tej sposobności skorzysta również wielu klientów. Ta forma oceny jest bardzo istotna, m.in. w plebiscycie Orły Motoryzacji. O tym, czy dostaniemy wyróżnienie w zestawieniu, decyduje bowiem każda ocena, jaka naszej firmie zostaną przyznana w wirtualnej sieci. Jeśli średnia ze zgromadzonych liczb wyniesie 8/10 pkt lub więcej – warsztat samochodowy zostaje wyróżniony w plebiscycie Orły Motoryzacji. W ramach gwarantowanej nagrody, dane teleadresowe firmy zostają umieszczone w ogólnodostępnym rankingu - https://www.orlymotoryzacji.pl/cities. Po wybraniu żądanego miasta, zobaczymy te firmy z branży motoryzacyjnej, które charakteryzowały się najwyższym poziomem świadczenia usług.