Od 1 stycznia 2025 roku niektórzy przedsiębiorcy muszą mieć adres do e-Doręczeń. Ten termin dotyczy też większości podmiotów publicznych i przedstawicieli zawodów zaufania publicznego. Sprawdź, czym są e-Doręczenia i kiedy masz obowiązek wdrożyć je w swojej firmie pod adresem: https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/004495
Terminy dla firm z CEIDG
CEIDG | kiedy trzeba mieć adres do e-Doręczeń | jak to zrobić |
przedsiębiorcy zarejestrowani do 31.12.2024 | od 1.10.2026 | |
przedsiębiorcy zarejestrowani do 31.12.2024, którzy złożą wniosek o aktualizację wpisu w CEIDG po 30.06.2025 | w momencie składania wniosku o aktualizację wpisu w CEIDG | |
przedsiębiorcy rejestrujący się od 1.01.2025 | w momencie rejestracji działalności w CEIDG |
Pamiętaj
- Przedsiębiorcy zarejestrowani w CEIDG do 31 grudnia 2024 roku będą mieli możliwość złożenia wniosku o utworzenie adresu do e-Doręczeń we wniosku o zmianę wpisu w CEIDG już od 1 stycznia 2025 roku.
- Od 1 lipca 2025 roku przedsiębiorca, który będzie zmieniał swój wpis w CEIDG, będzie miał obowiązek podania danych do utworzenia adresu do e-doręczeń we wniosku o zmianę wpisu.
Napisz komentarz
Komentarze