Rzecznik OVB Allfinanz Polska Spółka Finansowa poinformowała nas, co jest dość zaskakujące, że firma nie ma nic wspólnego z ulotkami, które de facto reklamowały jej działalność. Cytując panią rzecznik:
Okazało się, iż dostawca usług graficznych odpowiedzialny za przygotowanie tych materiałów posłużył się tymi logami bez konsultacji z partnerem OVB. Następnie już nikt poza redakcją RTO) nie zwrócił na to uwagi. Mając powyższe na względzie, materiały z ministerialnym logiem programu 500+ zostały w dniu dzisiejszym wycofane i nie będą wykorzystywane. Taka sytuacja nie powinna już mieć miejsce w przyszłości. – stwierdziła rzecznik firmy.
Nie mamy pewności co do, którego z dwóch materiałów promocyjnych odnosił przytoczony oficjalny komunikat ponieważ nie zostało to określone w odpowiedzi. Przypomnijmy, że kilka dni temu dyrektor biura OVB we Wrocławiu uważał, że logo używane na materiałach promocyjnych nie jest logiem programu rządowego. Dziś już jest jasne że był w błędzie.
Tak czy inaczej centrala OVB podziękowała za naszą czujność, podobnie jak burmistrz Nysy, rzecznik wojewody opolskiego i Rzecznik Ministerstwa Rodziny.
Prawnicy ministerstwa rodziny pracują nad sprawą i jak zapowiedziała rzecznik Magdalena Kłosińska po długim weekendzie stanowisko to powinno zostać wypracowane.
Napisz komentarz
Komentarze